Rudeboy Club - P.A. RIDER : FOH, MIC'S, MONITORS and others - 2021 ENG v
Rudeboy Club - LIGHT RIDER - 2022_a ENG v
Stage dimensions and light rider
Klub posiada własne nagłośnienie i oświetlenie sceny. W klubie znajdują się rzutnik, ekran oraz monitory LCD 42" wykorzystywane do różnego typu prezentacji, wykładów lub wyświetlania teledysków. Do prowadzenia imprez firmowych, urodzinowych lub konferansjerki, klub dysponuje mikrofonami bezprzewodowymi. Klub na potrzeby imprez firmowych, okolicznosciowych i zamknietych wykorzystuje swoje oświetlenie dyskotekowe (scanery,  lasery, ruchome głowy, ultrafilet i inne).
 
TECH. RIDER (PA and Equipment) :
 
FOH : Two digital consoles; SoundCraft Vi 2000 + stage box 64in/32aux or MIDAS M32 + DL32 32in/16aux + iPad,
3ways COMMUNITY® system (20kW: MR + ML + SUB) + delay line + fron fill line,
DSP NAW NSP248E 64bit, 4in/8out, 1in AESEBU, USB/Ethernet,  
105 dB limit
 
Inserts (analog) : effects (t.c. M-ONE, t.c. D-TWO)
 
Monitors :  NAW TM15 x4, Turbosound TXD-12M x6, 3ways drumfill
 
Microphones : 
A) Wirless Digital System; 5x Shure QLX-D (instrument, microphones) and wireless bodypack transmitter, 
B) Dynamics; 3x Audix D6, 3x Shure Beta 91A, 8x Shure sm57, 1x Shure sm57 Beta, 5x Shure sm58, 2x Shure sm58 Beta, 16x Sennheiser e604, 2x EV cobalt, 4x Sennheiser e906, 
C) Condenser; 4x DPA 4099, 1x AKG 414 XLS Sereo Set, 1x AKG 214 Stereo Set, 1x AKG 451B Stereo Set, 2x Octava MK-012 Stereo Set, 1x Rode NT5 Stereo Set and others ...
 
D.I. Box: 3 x KLARK TEKNIK DN200 (active stereo), 2 x PROEL DB2A (active stereo), 4 x ART Z Direct (passive mono), 4 x Behringer Ultra-DI 20 (active stereo) 
 

WYNIKI POMIARÓW DLA KLUBU RUDEBOY:

Według literatury artykułu Suitable reverberation times for halls for rock and pop music opublikowanego przez Acoustical Society of America, (analiza T20 i T30 ) czas pogłosu pomieszczenia koncertowego z nagłośnieniem o podobnej objętości i publice powinien wynieść 0,8 sekundy. Średni czas pogłosu zarejestrowany w pomieszczeniu klubu Rudeboy to około 0,82 sekundy, co świadczy o spełnieniu warunków prawidłowego czasu pogłosu dla danej funkcji koncertowej. Analiza wyników pomiarów pokazuje, iż czas pogłosu mieści się w dopuszczalnym zakresie. Krótki czas pogłosu jest również zaletą tego pomieszczenia – ze względu na obecność wydajnego, dobrze skonfigurowanego nagłośnienia w klubie, w sytuacji gdy realizator posłuży się odpowiednimi efektami pogłosowymi, publika może mieć wrażenie studyjnego odsłuchiwania wykonywanych utworów. Kolumny niskotonowe zostały umieszczone na ziemi i ze względu na długość fali nie są przeszkodą dla publiczności, a kolumny średnio-wysoko tonowe zostały umieszczone ponad publiką, co zapewnia pokrycie całego nagłaśnianego obszaru, bez pochłaniania. Zarówno parametry C80 jak i D50 mieszczą się w normach dla pełnionej funkcji sali. Średnia C80 wyniosła 13,9 dB, co świadczy o bardzo wysokiej klarowności dźwięku, spowodowanej krótkim czasem pogłosu pomieszczenia. Parametr definicji powinien być jak najwyższy, a osiągnął poziom 90%! Analiza parametrów STI female/male wykazała, że obydwa parametry są oceniane jako dobre, mieszczą się w przedziale 0,6 – 0,75 sekundy. Prawie osiągają one bardzo dobrą wartość, a na pewno osiągana jest ona przy sali wypełnionej publicznością – dla symulacji w CATT Acoustic.


MONITORY NAW TM15 - Moc nominalna: 400W AES, Maksymalny SPL (peakCF6): 131dB, Dyspersja tuby HF: 40st horyzontalnie x 60 wertykalnie (możliwa zmiana o 90 st.) Kąty pracy, Głośniki: B&C Speakers koaksjalny 15" lekki neodymowy z 3" cewką, driver z wylotem 1.4" i cewką 3", Impedancja: 8Ω

konsoleta FOH : SoundCraft Vi2000 + StageBox 64/32